onsdag, desember 27, 2006

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



Denna fikk jeg til bursdagen min :)

Jeg er så glad jeg har sånne barnslige tendenser så jeg fortsatt kan få gaver jeg kan leke med!! Og apropos barnslig, ja jeg har blitt et år eldre siden sist... 27 år er jeg nå, kan man komme stort nærmere 30?? ja, jeg tror jeg kommer til å gå på en smell neste år også. Da jeg var 20 år var jeg sikker på at 27 år måtte være den perfekte alderen å gifte seg og få unger på. Men nå har jeg flytta den grensa noen år fremover. Ellers var julen fantastisk koselig, kjenner jeg er litt bitter fordi jeg er på jobb nå i romjulen men... Burde vært hjemme og purka og sovet i senga mi!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

og hvordan er den boksen å spille på? like bra som det ryktes? eller skuff?

Lilleulv sa...

Jeg synes den er knall!! Elsker den type spill man får til wiien, og synes den ligner litt på mac = lekkert design :)

Den er ikke den kraftigste og har ikke den mest sinnsyke grafikken, men jeg synes den er bedre enn playstation allikevel. Er veldig enig med denne anmeldelsen her:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169530