tirsdag, desember 12, 2006

År 2007 - året da alt blir mulig

Lilleulv fantaserer om hvordan år 2007 kommer til å bli:

På noen dataspill kan man løpe på et ikon (rødt kors eller noe), og så får man helse. Sånn blir det i virkeligheten! Løp på et rødt kors så får du 100% helse. De ligger rundt omkring. så hvis du blir skutt, så må du forte deg og finne et kors. Det kommer til å finnes mange andre ikoner også; usynligikon, superfart... Også er det noen ikoner man ikke vet hva er før man går på de. Det kan være man blir neger, eller liten, eller blir til en muffins på sånne ikoner, evt får man et fremkomstmidddel. På noen ikoner blir man naken. Disse er ofte plassert på strategiske steder så det er vanskelig å unngå dem. Noen ikoner kommer etter deg faktisk... dette er såkalte badass-ikoner som har onde hensikter. Blir du truffet av et slikt ikon blir du stygg i nøyaktig 60 minutter.

Man, jeg gleder meg!!!!

2 kommentarer:

Bearscar sa...

Har du lagt merke til at det kan virke som om noen faktiskt er født på slike ikoner. Litt på samme måte som Obelix som falt i gryta som liten. Noen er født på et superfart-ikon og må gjøre ting hele tiden, gjerne litt fort. Andre kan være født på et badass-ikon, noe som kanskje ikke er så moro, men kanskje bedre enn å være født på et usynlig-ikon? Jeg tror egentlig Therese ble født på et superfart-ikon, men at hun har kommet borti et sakte-ikon som har slakket litt ned på ting, men det kommer til å endre seg. Jeg derimot er født på et liten-ikon, men det er greit for da passer jeg inn i det lille huset vårt!

Knallbra blogg Tess

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.