mandag, desember 04, 2006

Jeg er syk

Æsj, ekle syke snørrete meg :( Jeg kjeder meg, og begynner å få liggesår etter et døgn i senga. Det er ikke mer papir i huset, jeg har snyti meg i alt som er inkl 3 ruller av det dyre juledopapiret mitt. Dobbelturk!!

Jeg vil leie 12 filmer på videoen og kjøpe godteri!

I går bestilte jeg diverse julepynt fra jobben til mamma; julestjerne, adventsstake, kjegle-juletre med lys i og et reinsdyr. Nå blir det snart jul i stua :D

Nemi ser stygt på meg fra senga si og synes jeg er verdens verste matmor. "Skal du bare ligge og purke deg hele dagen, mamma? Jeg vil ha tur!!! og jeg vil leke! Ditt late skinn!", tenker Nemi. Det er noe crap når det går utover dyra. Jeg får fylle aktivitetsballen med godbiter igjen :D

2 kommentarer:

Unknown sa...

hmm ser en viss sammenheng mellom denne og den forrige posten. "Hva er meninga med å sove når man har så mye å gjøre" .. ehh hehe
god bedring !

Lilleulv sa...

humhumhummmmMURR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!