torsdag, desember 07, 2006

Regler å huske på om morgenen

Regel nr 1:

Aldri skru av vekkerklokka før du faktisk setter deg i bilen for å kjøre til jobb, fortsett å slumre helt frem til dette tidspunktet.

Regel nr 2:

Det er begrensa hvor mange ganger du kan slumre, vekkerklokka vil skru seg av etter et visst antall ganger. Og for å få med deg at det skjer, er du nødt til å være våken nok til å lese det som står i displayet.

Regel nr 3:

Ikke forveksle dødstrøtt med dødssyk. Dette er 2 helt forskjellige ting, selv om de kan ha skremmende like symptomer.

Regel nr 4:

Når du først har stått opp er kroppen din ustabil og vil forveksle enhver sitteplass for soveplass. Ikke sett deg ned noe sted.

Jepp, jeg er tilbake på jobb. Når jeg omsider sto midt på gulvet i dag tidlig, forventet jeg nesten å høre heltemusikk, men alt jeg hørte var lyden av is som ble skrapet utenfor. CRAP!!! Livet er så utakknemlig noen ganger… Lette etter reservenøkkelen min for å starte bilen, og la den stå og forurense og varme seg. Man har jo ikke tid til å skrape is :O Den nøkkelen kunne jeg selvfølgelig ikke finne noe sted. Hva tenker man egentlig når man legger ting ”et lurt sted”? Det finnes ikke noe lurt sted. Et lurt sted ville vært midt på stuebordet! Fant nøkkelen til slutt, og startet bilen. Hadde det samme problemet med den olabuksa jeg bare hadde bestemt meg for at jeg skulle ha på meg i dag; måtte lete etter denne også. Fant den til slutt pent sammenbrettet i klesskapet!! Når begynte jeg å legge ting der??

Lilleulv, the morning one :/



2 kommentarer:

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

'Regler' som i 'lover og regler' og 'regler' som i ... eh ... 'rim' skrives på samme måte