onsdag, februar 21, 2007

Liste :)

10 FAVORITER
Färg: Blå. Men også brun faktisk, hvis jeg tenker på hvilken farge jeg liker best på klær, hår, interiør og sko :)
Mat: Akkurat nå, indisk
Band: Jeg vet ikke lenger... :o
Film: Umulig å velge en, men Så som i himmelen berørte meg langt inne i hjerterota :)Bok: Den grønne mil
Sport: Klatring og snowbord og trene hund!
Årstid: Sommer
Veckodag: Lørdag
Glassmak: ingen... Is er oppskrytt
Tid på dygnet: Kveld

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: glad og fornøyd
Smak: jordbær
Kläder: Tweedbukse og ullgenser. Det er vinter :)
Bakgrund: summing fra kontorlandskapet på jobb
Nagellack: Blank
Omgivning: Sitter ved pulten min på jobb og skriver til tross for at jeg har senebetennelse
Irritationsobjekt: Senebetennelsen

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: ja...
Brutit mot lagen: hvilken? Fartsovertredelsesloven, ja. Andre lover, nei.
Blivit arresterad: Nei
Badat naken: Ja :)
Varit med på TV: Nei
Kysst någon du inte känner: Ja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Kjæresten, og søsteren min
Du tycker om: Kjæresten, venner, familie, Nemi (hun er en person da!), kollegaene mine, Trond Giske, Anne Kath. Hærland og Märtha Louise.
Du inte gillar: slemme personer med onde baktanker. Har ikke tenkt til å legge ut noen navn her.

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN
Egoistisk ønske: At jeg skal bli frisk :)

Lista stjålet fra Prinsesse vil ikke.

Andre lister:

Fineste hunderaser: portugisisk vannhund, samojed, dvergpuddel, storpuddel, golden retriever.

Ønskeliste biler: Audi Q7, BMW X5, Toyota Landcruiser, Mercedes ML

Ønskeliste reisemål: Thailand, Mauritius, Australia, Algarve Portugal, Skotland, Irland, Seychellene.

Ønskeliste generelt: Bærbar harddisk, kurs friluftsliv med hund (www.paastreif.no), turklær.

Ingen kommentarer: