torsdag, februar 08, 2007

Frustrasjonsliste

Jeg hater:

- Vinter. Nå er jeg lei nå. Lei av å fryse, skrape is, kjøre bil på møkkaføre, trene hund i 15 minus.... URK. Nok nå!!! Det tar jo aldri slutt :(
- Februar. Møkkamnd nr 1. Man har akkurat kommet dit at man er fed up av vinter, og så er det en hel mnd igjen med faenskapet... Ingen fridager, ingen merkedager, ingenting som skjer i februar. Zzzzzz.
- Justin Timberlake og Akon. Musikk fra dissa 2 sikkert 50 ganger i løpet av en dag på radioen. Spar meg!! :(
- Folk som stopper rett utafor hovedutgangen for å røyke. Altså de trår 1 cm utafor døråpningen og tenner seg en røyk. Hallo, det kommer folk bak deg!! hva med å gå til siden?? Dessuten er det så crap å gå rett inn i en sky av røyk når man kommer ut fra et sted :(
- Folk som kjører ut i krysset på gult når det er mye trafikk og de ikke kommer seg ut av krysset igjen og dermed sperrer for alle som får grønt lys andre veien. Hva tenker dere folkens??
- Folk som slipper bikkja si bort til min når jeg tydelig er opptatt med trening eller andre ting med hunden. Jeg har faktisk opplevd at jeg har stått og satt opp luggen til hårballen min for at den skal kunne se meg under trening, og omtrent blitt stående med halve luggen og en røket strikk i hånda pga at en tilfeldig forbipasserende fant det for godt at bikkja hans skulle få dra seg bort og hilse på min. Hvis vedkommende synes jeg var utrivelig så stemmer nok det! Slipper du bikkja di bort til min uten å ha avklart det med meg først, så blir jeg som regel skikkelig utrivelig. Maken til mangel på folkeskikk! :)
- Folk som tusler når jeg har dårlig tid. Og de tusler såklart rett foran meg. Tusling hører ikke hjemme i vårt effektive og travle samfunn!!
-PCen min som bruker 10 min på å boote opp og snart får seg en format c: uten forvarsel!



Fear the angry banana!!!!

Ingen kommentarer: