torsdag, oktober 26, 2006

Regn :(

Jada, det er fint med 4 årstider og norsk klima og alt sånt... men må det regne HELE tiden??? Ønsker seg høstvær med strålende sol og blå himmel, og ikke så bråkaldt helst. Denna får jo kuldesjokk av mindre. Nå er det 1,5 time igjen før den store pakkedagen begynner. Den kommer til å vare i ganske nøyaktig 6 timer, og det som ikke rekker å bli pakket på den tiden blir sendt til barn i Afrika! Apropos barn, jeg har bestilt et i dag!! Et fadderbarn fra Sør-Amerika :D Venter spent på papirene fra SOS-barnebyer. Jeg skal bli den kuleste fadderen, og håper denne ungen har bursdag ofte så jeg kan sende gaver. Bilde av nemi skal jeg sende også, men hvis jeg får tilbake "what an ugly dog!" så blir det slutt på gavene ;)

8 kommentarer:

Miamaia sa...

Du samler voksepoeng? :) Jeg er også fadder, men ville ikke ha fadderbarn, fordi jeg ikke liker at noen blir utelukket. Jeg er i stedet generell fadder for en barneby.

Lilleulv sa...

Jammen pengene går til hele landsbyen! Fadderbarnet blir bare landsbyens "representant" mot meg som jeg kan ha kontakt med. Men ellers er det sånn ordning at ingen skal bli utelukket, og pengene går ikke direkte til dette barnet.

Miamaia sa...

Ok, høres ut som samme sak. En dum ting med SOS Barnebyer er forresten at de er veldig ivrige på å sende ut ekstrareklame, med tigging om enda mer penger. Irriterende, for å si det mildt.

Lilleulv sa...

Øyh!! Ikke ødelegg min glede og motivasjon her ;)

Miamaia sa...

Neida ;) Fikk du bildet, forresten? (mms)

Lilleulv sa...

nei... tror du har et mms-problem. Du fikk ikke de jeg sendte av leiligheten heller :(

Miamaia sa...

Jo, de dukket opp, men jeg glemte å si fra....

Lilleulv sa...

Murr! ;)