tirsdag, november 07, 2006

Hvem kom først?

...høna eller egget?

Denne linken ødelegger alle mine teorier om at høna måtte komme først;
Høne og egg-teori-linken

Hva i alle dager?

Scenarie 3 er mitt favoritt-scenarie, og det som har vært min teori hele tiden;

Scenarie 3:Hvis: et hønseegg er et egg som vil klekke ut en høne, og et hønseegg er et egg som legges av en høne.
Da: Uten høne kan det ikke finnes noen hønseegg.
Altså: Høna kom først


Og så kommer Brookfield drassende med DNA-profilen sin... Hmmmm... På latinsk heter det Omne vivum ex ove (betyr: alt levende kommer fra egget). Jeg tror kanskje jeg må krype til korset på denne her :(

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du kan alt for mye latin... ;)

Unknown sa...

... høner kommer fra egg.. altså ingen egg, ingen høne heller.. Men hvem var det som ruget egget?